.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نور_نوشهر پرحادثه‌خیزترین محور مازندران

 

شمال نیوز: رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران گفت: محور نور _ نوشهر به عنوان پرحادثه‌خیزترین محور مازندران شناسایی شد.

 محمد پورتیموری رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران اظهار داشت: وقوع به طور متوسط هفت تصادف و کشته شدن دو نفر و مجروح شدن هشت نفر در سوانح رانندگی در هر ماه، محور نور _ نوشهر را به پرحادثه‌خیزترین محور استان مازندران تبدیل کرده است که از بیشترین تعداد تصادفات و تلفات ناشی از آن برخوردار است.

وی تصریح کرد: از این‌رو آمادگی هر چه بیشتر در برخورد با سوانح احتمالی در این محور و مدیریت آن‌ها در کنار مجموعه اقدامات مهندسی به منظور ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز از مهم‌ترین عوامل در کاهش هرچه بیشتر تلفات و خسارات ناشی از وقوع حوادث رانندگی در این محور است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران عنوان کرد: بر این اساس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل ‌و نقل و پایانه‌های استان مازندران با توجه به رسالت خود در هوشمندسازی جاده‌ها که از مهم‌ترین نتایج آن، کاهش زمان واکنش به رخدادها و حوادث جاده‌ای نظیر رسیدن نیروهای امدادی، پلیس، راهداری و ... است، تجهیز محور مذکور به سایت‌های نظارت تصویری را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر این اساس اخیراً با بهره‌برداری از سایت نظارتی محور نور _ نوشهر در منطقه رویان، تعداد سایت‌های نظارت تصویری هوشمند در این محور به دو عدد افزایش یافته و بخش عمده‌ای از نقاط حادثه‌خیز این محور زیرپوشش نظارتی این سایت‌ها قرار گرفته‌‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران در پایان گفت: تجهیز سایر محورهای حادثه‌خیز به سایت‌های نظارت تصویری را می‌توان از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل در سال‌جاری برشمرد./فارس
/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 دي 1391
لطفا بجای نظارت تصویری و هزینه کردن در این زمینه جاده را استاندارد نمایید علائم هشداردهنده خط کشی کنار جاده مخصوصا برای شبهای بارانی و ... را انجام دهید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.